Mariusz Czerkawski poleca

Siedem kroków do...smukłej sylwetki, świetnego samopoczucia i witalności
 


Mariusz Czerkawski:
W Szwecji w siłowniach widuję nawet staruszków. Dla nich ruch należy do zakresu zwykłej higieny, tak jak np. mycie zębów

1. zacznij od zmiany nawyków żywieniowych!
Aby oczyścić swój organizm po długiej zimie i jednocześnie wzbogacić w potrzebne wartości odżywcze i minerały zastosuj się do kilku naszych rad:

  • Wprowadź do swojej diety warzywa i owoce. Wiosną są łatwo dostępne, bardzo pożywne i smaczne. Zajadaj je między posiłkami; zamiast kalorycznych przekąsek i deserów.
  • Ogranicz pieczywo. Świeże bułeczki zastąp waflami ryżowymi lub chlebem typu pumpernikiel. Zdrowe i pożywne jest także pieczywo z ziarnem.
  • Pij dużo (ok. 2 litrów dziennie) niegazowanej wody mineralnej. Pomoże pozbyć się z organizmu zalegających toksyn, zregeneruje i nawilży skórę.
  • Zrezygnuj z tłuszczów zwierzęcych i produktów obfitujących w cholesterol.

2. tańcz i ćwicz!
Dla wszystkich którzy uwielbiają muzykę i taniec!

FUNK
Taneczna forma zajęć przy muzyce soul i hip hop. Styl ten charakteryzuje się miękkością ruchu, kombinacje rąk i nóg wymagają tu dobrej koordynacji.

SALSA
Taneczna forma zajęć wprowadzająca w świat gorących rytmów latynoamerykańskich. Ciekawe choreografie, wspaniała zabawa. Zajęcia dla zaawansowanych i lubiących tańczyć.

3. oddychaj świeżym powietrzem!
Zbawienny wpływ nie tylko dla urody, ale także dla zdrowia ma słońce i świeże powietrze!
Zrezygnuj więc z jazdy samochodem na rzecz spaceru! Sam się przekonasz, to o wiele przyjemniejsze! Spacerowanie poprawi krążenie, rozrusza zastałe po zimie mięśnie, a słonko na pewno doskonale wpłynie na twoje samopoczucie.
Świetną formą relaksu jest również rower. Wybierz się na przejażdżkę do lasu lub wybierz trasę pełną zieleni.

4. sprawdź swoją wytrzymałość i rozciągnij się!

AEROBOKS
Zajęcia wytrzymałościowe oparte na technikach walki. Poprawiają siłę i wytrzymałość mięśni, równowagę, koordynację ruchową i ogólną wydolność organizmu.

POWER BIKE

Trening o charakterze wytrzymałościowym na rowerze stacjonarnym. Spalanie dużych ilości kalorii w atmosferze kreowanej wycieczki lub wyścigu. Intensywna praca nóg i pleców. Zajęcia dla wszystkich.

STRETCHING

Ćwiczenia rozciągające wszystkie grupy mięśniowy aby uzyskać ich naturalną długość, uelastyczniają ścięgna i więzadła, likwidują przykurcze mięśni, zapobiegają kontuzjom, działają relaksująco i odprężająco.

5. samodzielnie zdecyduj o kształcie swojej sylwetki!
Siłownia to najlepsze miejsce, gdzie wyrzeźbisz mięśnie. Pod okiem doświadczonych instruktorów możesz zdrowo i przede wszystkim bezpiecznie uzyskać świetne rezultaty w pracy nad kształtem własnego ciała.

6. fizjoterapia
Kąpiel w SAUNIE w temperaturze około 110 stopni jest przeznaczona dla osób bez problemów z układem sercowo-naczyniowym. Jest najbardziej popularną forma odnowy biologicznej. Doskonale odpręża i relaksuje po wysiłku fizycznym.
Świetną formą odprężenia jest również ŁAŹNIA PAROWA. Panująca tam temperatura około 48 stopni oraz duża wilgotność powietrza ma korzystny wpływ na wiele procesów zachodzących w organiźmie, m.in.:
- oczyszcza i odświeża skórę,
- wpływa relaksująco i obniża napięcie nadmiernie napiętych mięśni,
- poprawia nawilżenie i sprężystość skóry,
- jest dobrym przygotowaniem do masażu

7. uśmiechnij się!
Śmiech to zdrowie!!!
Śmiejąc się pobudzamy prawą i lewą półkulę mózgu, receptory odpowiedzialne za dobre samopoczucie. Śmiech poprawia krwioobieg. Dotlenia krew. Przyspiesza trawienie i pobudza przemianę materii. Długotrwały śmiech wprawia w ruch wszystkie mięśnie tułowia i twarzy.
Nie bójmy się tak zwanych kurzych łapek, zmarszczek wokół oczu będących ponoć skutkiem częstego śmiania. Lepsze zmarszczki od uśmiechu niż wiecznie skwaszona mina!


Fitness
15 zasad na rozpoczęcie treningu
Metoda Pilatesa
Ćwicz trendy
Mariusz Czerkawski poleca
Na pytania odpowiada instruktor fitness
Polityka Prywatności