Mariusz Czerkawski poleca

Siedem kroków do...smukłej sylwetki, świetnego samopoczucia i witalności
 

Mariusz Czerkawski:
W Szwecji w siłowniach widuję nawet staruszków. Dla nich ruch należy do zakresu zwykłej higieny, tak jak np. mycie zębów

 

1. zacznij od zmiany nawyków żywieniowych!
Aby oczyścić swój organizm po długiej zimie i jednocześnie wzbogacić w potrzebne wartości odżywcze i minerały zastosuj się do kilku naszych rad:

  • Wprowadź do swojej diety warzywa i owoce. Wiosną są łatwo dostępne, bardzo pożywne i smaczne. Zajadaj je między posiłkami; zamiast kalorycznych przekąsek i deserów.
  • Ogranicz pieczywo. Świeże bułeczki zastąp waflami ryżowymi lub chlebem typu pumpernikiel. Zdrowe i pożywne jest także pieczywo z ziarnem.
  • Pij dużo (ok. 2 litrów dziennie) niegazowanej wody mineralnej. Pomoże pozbyć się z organizmu zalegających toksyn, zregeneruje i nawilży skórę.
  • Zrezygnuj z tłuszczów zwierzęcych i produktów obfitujących w cholesterol.

2. tańcz i ćwicz!
Dla wszystkich którzy uwielbiają muzykę i taniec!

FUNK
Taneczna forma zajęć przy muzyce soul i hip hop. Styl ten charakteryzuje się miękkością ruchu, kombinacje rąk i nóg wymagają tu dobrej koordynacji

SALSA
Taneczna forma zajęć wprowadzająca w świat gorących rytmów latynoamerykańskich. Ciekawe choreografie, wspaniała zabawa. Zajęcia dla zaawansowanych i lubiących tańczyć.

3. oddychaj świeżym powietrzem!
Zbawienny wpływ nie tylko dla urody, ale także dla zdrowia ma słońce i świeże powietrze!
Zrezygnuj więc z jazdy samochodem na rzecz spaceru! Sam się przekonasz, to o wiele przyjemniejsze! Spacerowanie poprawi krążenie, rozrusza zastałe po zimie mięśnie, a słonko na pewno doskonale wpłynie na twoje samopoczucie.
Świetną formą relaksu jest również rower. Wybierz się na przejażdżkę do lasu lub wybierz trasę pełną zieleni.

4. sprawdź swoją wytrzymałość i rozciągnij się!

AEROBOKS
Zajęcia wytrzymałościowe oparte na technikach walki. Poprawiają siłę i wytrzymałość mięśni, równowagę, koordynację ruchową i ogólną wydolność organizmu.

POWER BIKE

Trening o charakterze wytrzymałościowym na rowerze stacjonarnym. Spalanie dużych ilości kalorii w atmosferze kreowanej wycieczki lub wyścigu. Intensywna praca nóg i pleców. Zajęcia dla wszystkich.

STRETCHING

Ćwiczenia rozciągające wszystkie grupy mięśniowy aby uzyskać ich naturalną długość, uelastyczniają ścięgna i więzadła, likwidują przykurcze mięśni, zapobiegają kontuzjom, działają relaksująco i odprężająco.

5. samodzielnie zdecyduj o kształcie swojej sylwetki!
Siłownia to najlepsze miejsce, gdzie wyrzeźbisz mięśnie. Pod okiem doświadczonych instruktorów możesz zdrowo i przede wszystkim bezpiecznie uzyskać świetne rezultaty w pracy nad kształtem własnego ciała.

6. fizjoterapia
Kąpiel w SAUNIE w temperaturze około 110 stopni jest przeznaczona dla osób bez problemów z układem sercowo- naczyniowym. Jest najbardziej popularną forma odnowy biologicznej. Doskonale odpręża i relaksuje po wysiłku fizycznym.
Świetną formą odprężenia jest również ŁAŹNIA PAROWA. Panująca tam temperatura około 48 stopni oraz duża wilgotność powietrza ma korzystny wpływ na wiele procesów zachodzących w organiźmie, m.in.:
- oczyszcza i odświeża skórę,
- wpływa relaksująco i obniża napięcie nadmiernie napiętych mięśni,
- poprawia nawilżenie i sprężystość skóry,
- jest dobrym przygotowaniem do masażu

7. uśmiechnij się!
Śmiech to zdrowie!!!
Śmiejąc się pobudzamy prawą i lewą półkulę mózgu, receptory odpowiedzialne za dobre samopoczucie. Śmiech poprawia krwioobieg. Dotlenia krew. Przyspiesza trawienie i pobudza przemianę materii. Długotrwały śmiech wprawia w ruch wszystkie mięśnie tułowia i twarzy.
Nie bójmy się tak zwanych kurzych łapek, zmarszczek wokół oczu będących ponoć skutkiem częstego śmiania. Lepsze zmarszczki od uśmiechu niż wiecznie skwaszona mina!


Nauka języka za granicą
JPEdukacja_220_pytania.gif

Przegląd uczelni w Polsce
WSE_220.gif
Wy__sza_Szko__a_In__ynierii_i_Zdrowia_220.jpg
Polskie uczelnie w obrazach
miniatura
miniatura
miniatura
Polityka Prywatności